Detalls Tecnics



Xassís NASCUT A LA PISTA I MILLORAT A LA CARRETERA

El xassís és sens dubte el vaixell insígnia del projecte RS4: creat sobre la base de l'excepcional experiència adquirida per Aprilia en el WSBK i en les categories 125 i 250 de la MotoGP, adopta bigues de fosa d'aliatge d'alumini amb reforç transversal. Una estructura extremadament lleugera, capaç d'oferir una elevada rigidesa torsional i que destaca pel seu disseny d'avantguarda



FRENS DE PRIMERA CLASSE I SUSPENSIÓ

La suspensió davantera, dotada d'una robusta forquilla invertida de 41 mm, amb ampolles anoditzades en vermell i recorregut de 110 mm, mentre que darrere s'empra un sistema mico amortidor fixat al basculant asimétrico.La Aprilia RS4 50 i RS4 125 comparteixen un sistema de frens d'altíssim nivell; a la part davantera s'implanta un disc d'acer de 300 mm de diàmetre amb pinça radial i quatre pistons, mentre que el posterior compta amb un disc de 220 ​​mm amb pinça de simple pistó. Les llandes de 17 polzades van equipades amb pneumàtics de 100/80 davant i 130/70 darrere.


EL MOTOR: UNA VUITENA PART DE LA V4

La Aprilia RS4 125 és propulsat pel nou motor monocilíndric, 125 cc, 4 temps, motor de 4 vàlvules, amb injecció electrònica i refrigeració líquida. L'arbre de lleves de distribució aèria sofisticada doble (DOHC) proporciona la potència màxima d'aquesta capacitat, juntament amb el líquid i la sortida lineal amb el màxim respecte al medi ambient, en ser compatible amb les normes anticontaminació més estrictes.



























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada